kAmPus...

9:04:00 AM

salam...
jam dah pukul 0906
aku akan m'mulakan p'jalanan pulang ke kampus sebentar lagi..
MySpace
sedih nye..
cuti yang seminggu berlalu spantas USAIN BOLT..
assignment yg bertimbun cam GUNUNG EVEREST
masih belum ku siap kan..
adoyaii...
kalu esemen yg senang2 kan best.
ni x, esemen 2 DATUk susah..
bukan BAPAK susah..ni lagi advance..
besok da stat kelas..
MySpace
a few adjustment perlu dibuat..
anjakan paradikma harus di segerakan..
MySpace


sifat malas cam ni perlu dibuang..
aku tidak taw ape lagi mahu dibebelkan..
semoga aku selamat sampai ke IPTA ku nanty.
sekian..
MySpace

You Might Also Like

25 kutukan membina...

  1. selamat smpi kampus, slmt blajo, slamt buat assignment, slamt sumanya la...

    ReplyDelete
  2. jnge dok malas2 sgt gak,.,
    kah,,(macela ak rajin sgt).,

    ish3,.


    ak link mu deh,.,
    jnge nyombong2,.

    ReplyDelete
  3. FaTiN >> thanks..

    ::cdot the dot:: >> tq gak..semoga semua selamat..

    cikTi >> aku rajin benar...malas 2 jare2 jah..

    ReplyDelete
  4. aduh..seb baek dah abes belajar..
    x dok dah esemen2 memening kepala..hoho~

    bro x tgk citer dunia batinku tuh..
    rugi bro..=)
    t klik2 la kat tv3 online je..

    ReplyDelete
  5. noor afzan >> esemen memang merosakkan jiwa raga..haha..nanty akak di usha citer 2..

    ReplyDelete
  6. hahaha.

    best post ko.

    simple but nice!

    ReplyDelete
  7. SADIS >> thanks..lets keep it simple..
    huhu..

    ReplyDelete
  8. hep hep hoorey...same beb

    aku sok suda melangkah mau pulang ke kmpus....nmun belum ku siapkan lg esaimen yg sedap lg rangup ni..hukhuk


    wehh asal ko xde kotak jerit haa..adess

    salam ukhwah.aku jalan2 dr blog rakan2

    ReplyDelete
  9. eKyN >> aku ade la kotak jerit..lambat load kot..

    ReplyDelete
  10. nice post...
    suke baca...
    selamat belajar!!

    ReplyDelete
  11. memang belambak monkey2 nih kat nlog ko ek..neway...selamat kembali ke ipta.. (kepada akuh jugak..hukhuk...)
    betol2 sedih nak cuti...xnk balekkkkk =( wuuu wuuu

    ReplyDelete
  12. white eve >> haha..sayangi lah monyet2 yg tomei ini..selamat kembali ke pusat pengajian..ayat skema level 100..kui3..

    ReplyDelete
  13. perasaan ni dah pernah dah ak rasa..haha..nasib baik dah nak abis dah :)

    ReplyDelete
  14. Mr.Z >> haha..yg mude akan tua, yang hidup akan pergi..ade kaitan ke..??haha..sume owg akan rase..kui3..

    ReplyDelete
  15. ...selamat kembali...=D okey la tu, ada assgnmnt jer...ni, periksa n assgnmnt sama2 beratrur...huhuu

    ReplyDelete
  16. lieya orange M.I >> exam pon ade..tp die punye Q blakang cket..huhu..cobaan.

    ReplyDelete
  17. PenuliS >> thanks..awat panjang sgt pooolang tuh..??

    ReplyDelete
  18. nak pinjam arnab tu....heheh kiut.

    ReplyDelete
  19. AyanaAsham >> amik la kak..curik kat google aja..haha..

    ReplyDelete
  20. curik upenya.....hahahhaaaa
    kan dah kantoi...huhu

    ReplyDelete