bARbeQue..

7:58:00 PM

salam..
sekarang aku berada di kampung halaman..
jarang cket blogwalking..semput..
kui3...
nanti ade mase aku melawat kawasan yg mane
menziarahi blog aku ni..
ape2 pon smalam, my family + sedare2 mare
ade wat bbq...
besh gler..
MySpace
perut aku memanggil segala makanan yg diBBq itu..
arakian, boroi la perot aku untuk semalam..
MySpace
antara makanan yg dihidangkan semalam..

  1. udang ade misai 1 lori.
  2. ayam yg diperap 1 KL Tower.
  3. sosej 2 pintu.
  4. ikan yang hidup lam air 3 trak.
  5. lamb yang diperap skali lagi 5 kotak.
  6. salad 2 baldi.
  7. nasik goreng 1 rumah.
  8. dan lain2 lagi..
huhu..korang abaikan je penjodoh bilangan tu yer..
haha..
ad tangkap gmbar.tp xmanyak..cbuk nk makan..
MySpace
adioos..






ni gambar jurucakap majlis semalam..huhu..
papai..

You Might Also Like

31 kutukan membina...

  1. selamat pulang ke kg halaman! arif mung study kat mana?


    *tiba-tiba ramah bertanya. hikhik

    ReplyDelete
  2. FaTiN >> selamat2..stdy di ipta..kui3...

    ReplyDelete
  3. biasanya kalu sesi makan2 ni memang lupa nak amik gambar..hehe. tu pun nasib jer kalau ada 2 3 gmbr..:D

    ReplyDelete
  4. 'AQILAH >> kalo lapar, kene makan.brenti sebelom kenyang..

    ~ ReD ~ >> btol 2..kalo bab makan, yg laen ditolak ketepi..

    ReplyDelete
  5. crayon >> aku rembat owg punyer jer..aku xpndai melukis..

    ReplyDelete
  6. pergh...
    best siot..
    dah lama tak bbq aku ni,.
    x leh jadi ni.:)

    ReplyDelete
  7. perggghhhh !!
    sedap !!
    luv bbq dhoww~~
    (^___^)v

    ReplyDelete
  8. nyam! nyam! nie namanya makan sampai lebam..hihihi!

    ReplyDelete
  9. unwanted >> besh3..

    ^ ZuMaWaMBa ^ >> sedap dowh..aku pun syg bbq..

    aNiS tHe BumbleBee >> ade ke makan smapai lebam..??haha..

    ReplyDelete
  10. uih family aku pun ada mini gathering n bbq ntah2 kita sedara tpi x kot sbb ktorg ayam je haha

    ReplyDelete
  11. edda(",) >> haha..memang patot terliur pon..

    FaTiN >> UiTM.

    imHepPie >> kite sedare blogger 2..
    tp kau wat tmpat laen..

    ReplyDelete
  12. wow
    sama macam umah aku
    skrg dilanda syurga makanan
    hahaha

    ReplyDelete
  13. wahh..terliur aku tgk..
    nway..salam knal..nice blog
    aku da follow

    ReplyDelete
  14. lieya orange M.I. >> lame2...baru bez...

    ReplyDelete
  15. sedapnye.leleh air liur tengok.huhu.

    ReplyDelete
  16. bellar0ssa >> sedap...senang2 nanty, wat la bbq..kui3..

    ReplyDelete
  17. nabila saat >> xde..sume da abes..haha..

    ReplyDelete