kEKaSih GeLaPKu...MySpace

9:30:00 PM

salam...
kali ni..
aku nk bagi 1 sajak..
khas + special + istimewa = MySpace

walaupun rupa mu tidak secantik yang lain..
akan tetapi, aku suka pd mu..
MySpace
meskipun layanan ku agak kasar t'hadap mu..
MySpace
biarpun kau sggup b'panas, b'hujan demi b'samaku...
MySpace
tp.....
aku tetap berkasar dengan mu...
kekadang...engkau menjadi tempat aku melepaskan geram..
segala kebengangan aku dilepaskan kepada mu..
kamu tanpa rasa bersalah, menerima dengan hati yg terbuka..
sesungguhnya, engkaulah k'kasih gelapKu..
MySpace

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
haha..
amacam..
ada bez x syair si pari-pari ni..
hand-made ni..
sminggu kumpol idea..
aku ad amek gmbar k'kasih aku ni tadi..
MySpace
korang tgk la yer..
jgn cube nk tackle die plak..
m'lepas la aku nanti..
haha..

haha..
amacam..
comel nggak.??
MySpace
MySpace



ni plak gmbar mse kat kdai makan td..
comel sgguh malam ni..
sekian..

You Might Also Like

14 kutukan membina...

  1. agk t'sentuh tatkale membacenye tp nth kenape rs cm nk tndng je b0la tu..ley x???
    gerammmmmmm (sori t'em0 lak..hahaha)

    ReplyDelete
  2. Ervina Razali >> tendang saje...benda bulat ni memang dicipta untuk itu..
    kui..kui..kui..

    ReplyDelete
  3. uih! takpe, bola memang untuk diterajang.

    wa terkagum tengok gmbar bulan tepi pntai tu. fulalalalala!

    [header lu dah menarik, xyah le suh wa lukis dah. kang rosak imej blog lu ni. hehe]

    ReplyDelete
  4. oranglidi >> haha..
    memang smart pon panorama 2..
    gambar 2 biase aje..

    ReplyDelete
  5. lieya orange M.I. >> lawa2..ncem..comel..sume ade..

    ReplyDelete
  6. tapi pade aku, adelah bola tampar, haha

    ReplyDelete
  7. fiD >> laen owg laen pndapat...kot..

    ReplyDelete
  8. ala..baru nak jadi gosip girl...bola rupenyer...haishhhh....

    neway, cantik lukisan atas tuh...sape lukis?

    ReplyDelete
  9. meera^da cute..*_* >> haha..
    xtaw la sape yg lukis..
    credit utk yg lukis 2 la..

    ReplyDelete
  10. heheh...cam bollywood jiwang nye =p

    ReplyDelete
  11. YanTzYanTtiE >> xde joget2 je, kalo ade sah2 bollywood..

    ReplyDelete