reAliTi k'HiduPaN...

12:01:00 AM

salam...
boring..
xtaw nk tulis ape..
sem 4 da nk start..
MySpace
semoga aku sukses slalu...
sukses cam owg2 laen gak..
tajok ntri kali ni ntah ape2..
tp yg nk di cerite kan..
skrang ni susah nk jumpe owg yg baek2..
MySpace
aku pon bukan owg baek2..
MySpace
tp 2 lah..
ade x sape2 kat luar 2 yg leh prove masih ade golongan baek2 ni..??
anyone...?
dunia skarang da lain.
walaupun aku maseh kecik..
perbedaan nye amat ketara.
arakian, marilah kita b'sama2 membetulkan kembali niat kita
untuk menjadi insan yg baek2..dan membanggakan famili,
MySpace
bukan nye bangga ngn k'kaseh..(nota lutut: xde kene mengena ngn sape2..)
haha..
PENUH BERHENTI!!!
MySpace

You Might Also Like

7 kutukan membina...

  1. isnin ni strt sem baru...oh tidak...:P happy new year !

    ReplyDelete
  2. mmg ssh gler nk jumpa yg 100% mmg baik zaman la ni..haih..manusia mcm2 perangai...

    ReplyDelete
  3. zaman dh berubah.......manusia pun tenggelam ikut keadaan zaman :P

    ReplyDelete
  4. klu kite baik dgn org.insyaAllah org akan baik dgn kite...tapi baik berpada pada.jgn sampai org pijak kepala kite

    ReplyDelete
  5. makases pada yg bg kumian tuh..
    tq3....

    ReplyDelete
  6. xtaula camne nk buktikan.. tp hati ni yakin, pastinya masih ada org2 yg baik akhlaqnya.. cuma bilangan mereka ni x ramai.. sedikit cuma.. sbb tula agak sukar nk kenalpasti n jumpe golongan ni..

    apepun, inshaAllah, kalau kita baik dgn orang, org juga akan baik dgn kita. nak kan kawan mahupun pasangan hidup yang baik, diri sndiri terlebih dulu kenalah jadi baik, rite? smga kita sama2 tergolongan dlm golongan yg baik2.. aamiiin.. ^_^

    ReplyDelete