NoThiNg Is Real tiLL iT's GonE...

7:25:00 PM


tajuk entri ni ekceli dari lirik lagu goo goo dolls 2...
"before it's too late", OST transpomoih yg fez2 dulu..
bez gak dgr lagu ni..
MySpace
menusuk kalbu bak kata owg putih...
layan jew...
mendalam lirik dia, ekspecially time "nothing is real till it's gone" 2...
hm...atas pemahaman dan korg nyer point of view la kan..
tapi kalu di renung balik, lagu ni pnoh maksud tersirat la...
btol ke x pon xtaw(hentam sajalah)....
antara pesanan penaja yang leh kiter gune pakai seiring ngan lgu ni,
adalah spt yg berikot:
MySpace

  1. yg paling common la, kapel2 kat lua 2. time kapel xjge btol2, da putos baru nk nyesal.
  2. mase awal2 xmau study, da dapat result frust cam muflis.
  3. time bnyk duit blanje ngn bnyk nye, bile poket da kring transform jd makhluk asing.
  4. xappreciate family khususnye mak ngn bapak, bile dorg da xder nanges la korg puas2..http://www.emocutez.com
  5. pandang remeh hal2 k'sihatan ni, bile da dtg sgale jnis pnyakit baru la nk amek kesah.
  6. xkesah sal k'harmonian negara, kalo jadi huru-hara cam ngara2 lain 2, cam ner..??
  7. hm..yang ni rase yang paling penting, nikmat ISLAM.. hargailah nyer dengan sedalam-dalamnye yer.xleh nk explain details sgt, aku kerdil lagi lam bab ni.
http://www.emocutez.com
p/s: renung2 kan lah yer...

You Might Also Like

2 kutukan membina...

  1. aha..
    bgs2 wat entry cmnih..
    wat org cm shaz nih sedor diri la ckt yer..
    hahaha

    ReplyDelete
  2. ...renung2kan, dan selamat beramal...hehehee

    ReplyDelete