haRikU yaNg MalAng...

9:50:00 PM


salam..
sudah nasib badan, apelagi mahu dikate..
aku ngan member ku "dirompak secara sopan" petang smalam..
nak post entry ni smalam ag, tp tenet lembap...
perasaan yg cdih + bengang + marah + WTF..
tapi ape kan daya..
benda dah jadik..
kejadian ni b'laku kat bazar ramadan dekat sini..
pada pukol petang nak dekat waktu b'buke pose dah..
makanan aku ngn member ku yg ditinggalkan dkat motor dirembat owg..
ntah malaun mane yg amik..
bengang giler..
walaupon xseberapa hargenyer, tapi bile ekonomi da meleset ni,
singgit pon b'nilai..
xleh nk marah lame2, bulan pose ni..
xelok..
bia la penyamun 2, hal dia ngan TUHAN la plak..
pengajaran : apabila kita sudah membeli barang 2, ringan2 kan lah tgn untuk membawanya yer..

You Might Also Like

3 kutukan membina...

  1. emmm.cian kat lu bro...ramadhan pun ada gk org nk amek makanan berbuka.sabaulah...k.

    ReplyDelete
  2. mknan pun org rembat?
    haish...pemintak sedekah kot..

    ReplyDelete
  3. makanan pon na rembat ker??
    ta takot ker mkn makanan haram..
    ish2...

    ReplyDelete