hAri AhaD

5:43:00 PM

salam..

ari ni aku dapat markah bg 2 sbjek yg aku amek..
1 ok..
1 hancur...

cdeh gler..
tapi da agak da dapat markah hancur..
cz acuan dia xkuat. hancur la..
tapi xpe, kum
bang bukan seekor..pisang emas sedap dimakan..
gunong daik pon b'cabang 3..
haha..
xde kaitan pon..
pas kelas aku g bazar..
beli makanan cket..
pastu singgah kat kdai tujuh-sebelas a.k.a 7E..

aku beli 1 benda baek punya...
nk taw apa..?
ni dia...

huhu..
tora datang lagi..
aku da bengang gler, jadi aku beli la benda ni..
ape name pon xtaw la..
aku bukan reti pon main benda ni..
haha..
nk ilangkan tension jew..
xpe la, da nk bukak pose ni..
selamat b'buka..


You Might Also Like

3 kutukan membina...

  1. hahahah...xpe..belilah ape pon tok ilangkan tension...sbb gune duit kamoo..hehehhehe

    ReplyDelete
  2. haha
    best men benda tuuu :D
    bla dah dpt semua no samaaa 1,2,3,4,... jdi syokk :)

    ReplyDelete
  3. study lebih lagi, insyaAllah berjaya ..

    ReplyDelete