BoSan...

9:37:00 PM

salam...
malam ni agak bosan...
xde bnyk kejer yg nkt di buat
MySpace
ngadap je la laptop ku degan tenet yg speed nyew
cam siput sedut kat atas highway...

da la bekalan air xdek kat kolej ni..
agak bengang aku dibuat nyer..
MySpace
aku pon xpaham ape poblem pihak pengurusan
tmpat aku study ni..
MySpace
kalo la dia wat maintenance 2 time cuti, xkan la ade poblem macam ni...
rase cam nk kuar je dari kolej ni..
MySpace
da la di bulan pose..
susah owg nk b'ibadat..
ni nak marah ni..
da la before cuti raye nk banyak plak quiz ngn test..
MySpace
macam mane la nk menelaah pelajaran cam ni...
MySpace
naseb baek da nak dekat rayer..
xterase sgt poblem yg sedang melanda kolej ku yang t'cinta ni..
MySpace
aku balik 17 malam..
haha..
xsabar plak rase nyer..
meski pon tmpat aku study xla jaoh sgt dari kampung halaman ku..
namun rindu ku terhadap family + sedara mara + kenGkawan..
menggunung, membukit, dan pelbagai kata tunjuk yg sesuai..
kepada sedara mara ku di kampong..
nantikan k'pulangan ku di minggu hadapan, pada masa dan channel yg sama..
selamat pulang ke kampung teman2...
MySpace

You Might Also Like

2 kutukan membina...