BeRbuKa dI reStoraN terApOng...

10:00:00 PM

agak cantik pemandangan di atas kan..
haha..
http://emo.huhiho.com
ari ni aku g b'buka ngn member2 di sebuah restoran t'apong..
t'letak xjaoh dari pusat pengajian aku..
cantik pemandangan di restoran ni..
berbekal kan nasik dan air yg dibeli
kami duduk menikmati pemandangan di p'kampongan nelayan ni..
ade la 2 3 keping gambar yg di Capture..jambatan untuk aku pulang ke kampong halaman..
sebak plak t'ingat kat kampong..

http://emo.huhiho.com



ni plak pemandangan bile TNB da bukak lampu..
cantik x..???
cantik kot...

laz b4 balik 2..
http://emo.huhiho.com
tuan kdai suh promo kdai dia..
aku pon amik la gambar kdai 2, nk promo kat kamu yg membaca entry ni..
ni ha gambar dia..
ringan2 la kaki untuk ke sana..
kpuasan anda keutamaan kami..

haha..
http://emo.huhiho.com
jgn marah ha..
aku mane ade duit nk makan kat restoran t'apung ni..
kami b'buker kat wakaf t'apung jer..
tpi ok la, pemandangan yg sgt cantik..
selamat malam..

You Might Also Like

6 kutukan membina...

  1. tade wakaf tenggelam ke ?
    bole buke sane skali hhaha ;D

    ReplyDelete
  2. wahhh.mcm best je.huhu.cOp2.ini d mane?tade lokasi pon.

    ReplyDelete
  3. bru jew nk ckp cm best jew tp kna tipu lak hehe

    ReplyDelete
  4. hoo cntik gak pemandangan die~

    tp xkesa aa brbuka kat wakaf terapung pun...asalkn ade name 'terapung' kat blkg pun kira ok aa hehe :)

    ReplyDelete