baGos atAu X bAgOS..???

7:27:00 PM

salam..
skrg ni macam2 da b'ubah kan..????
http://emo.huhiho.com
tapi xtaw la p'ubahan 2 elok ke x elok..
t'lampau banyak sgt yg b'laku..
http://emo.huhiho.com
tp ari ni aku nk citer bab tukar rangkaian yg nombor h'phone masing2 tu..
contoh nye maxis ke celcom...
agak2 korang la kan, bagos ke xbagos..??
kalo dulu kiter tgk nombor 2 da bley taw da dia ni gune ape..
tapi skarang, camner kiter nk taw sumone 2 gune telco ape..
kalo korang ade care untuk differentiate ni bgtaw la..
http://emo.huhiho.com
tp jgn plak suh aku gune dy/dx plak...
p/s: math aku failed...
http://emo.huhiho.com

You Might Also Like

4 kutukan membina...

  1. dolu pakcik guna maksis berukben.. memang beruk!!!... tak tau le apa yg beruk.. modem @ coverage..

    try la cari kat makcik gayah gugel....

    ReplyDelete
  2. tuh la. pyh btol. nseb bek member2 aku rmai guna CELCOM!

    ReplyDelete
  3. tue la..
    dlu sye pon gne maxis tp skrg dah gne celcom gak..

    ReplyDelete