aKu + meMbeR - MemBer

5:18:00 PM

MySpace
assalamualaikum
selamat petang kepada semua
setakat saat ini macam mane perot anda semua..?
masih bertahan..?
MySpace
bagos la kalo tahan..
jgn jd cam mamat yg masok paper cz xpose 2..
ape nk jdi pon xtaw, umo da 24 tapi xpose..
aduhai...(mengeluh)
anyway, aku bukan nk citer pasal 2 pon..
aku nk citer sal member2 aku kat kampong.
cz duk study kat tmpat owg m'ingatkan aku kt dorg.
rindu la jugak.
banyak aktiviti yg kami2 lakukan smasa cuti..(yg b'faedah + yg X b'fAedah)
huhu..
remaja katekan..
cuti raye ni xtaw la ape keje yg dirancang member2 ku itu.
harap2 yg lg gempak dr cuti semester lepas..
tapi kebanyakan keje dorang ni
ialah menendang objek bulat di dalam 1 kandang yg agak besar
dan berebut dengan pasukan lawan sebelum memasukkan objek bulat itu ke dalam
1 gawang yg ade jaring kat dalam dia.
bahasa mudah utk keje ni ialah main futsal.
MySpace
haha..
aku bagi definition dia ikot kamus aku..
jgn marah ha..
harap2 skill dorang makin bertambah la.
leh ajar aku yg kaki manusia ni, bukan kaki bangku
yg xreti main.
nanti kalo aku ade info ag, aku tulis la pasal member2 aku ni.
nk g cari juadah b'buker untk member2 dulu.
haha..
aku b'buker ngn air suam xpe.. cian kat member je..
selamat berbuka..
papai..
MySpace

You Might Also Like

1 kutukan membina...