KepeRluAn vS kEiNginAn

12:35:00 AM


salam ramadan al-mubarak...
sahur, b'buke...
sahur, b'buke...
dah seminggu dah ramadan bersama kita..
macam mane pengisian kiter spanjang smggu ni..??
ok ker..?
haha..
sibuk tanye orang, diri sendiri entah ape2..
bile dah puase ni
bab makan la rase nyer yang paling popular..
bazar ramadan jd tempat paling femes..
macam2 ada jual.
dari 0 sampai 9..
smua ade...
apam balik, kuih-muih..
nasik ayam, nasik tomato..

kalo nak di tulis kat sni rase nyer penat la tuan hamba...
haha..
aku bukan nk tulis pasal makanan yg ade kat bazar 2 pun..
saje nk bgtaw kalo membeli 2 berpada-pada la..
kalo dtg ngn motor 2 beli cket2 dah la..
laen la kalo datang ngn trailer optimus prime 2, 1 bazar 2 boleh bwak balik..
sebagai konklusi nyer disini, beringat-ingatlah ketika membeli 2 ye...
jangan luper golongan yang xberkemampuan..
aku cakap ni pun untuk diri aku gak..
sebab yang dalam gambar kat atas 2, aku punyer..
haha...
tapi untuk 2 orang la...

SELAMAT BERPUASA...


You Might Also Like

4 kutukan membina...

  1. nk pnjam I robot..?
    hahaha...
    buleh...buleh...
    tp, kalo kementerian ksihatan cari mane I robot saye, saye ckp awak amek ek... :P

    ReplyDelete
  2. a'ah..btl2..
    jgn diikutkan sgt en nafsu tu..
    nway,thanx join me follow u back!!

    ReplyDelete
  3. huhh.

    n3 neh cam nak perli aku jep.
    hahaha.

    ReplyDelete
  4. xde ditujukan pada saper2 pun cik syipak yer..

    ReplyDelete